holographichomos
Salutation


This world sucks so i made my own

Ezen a blogon egy fiatal kaktusz rövid történeteit, vagy one shot-jait találhatjátok meg, fiú x fiú témában.

főoldal rólam link írások

Chat Box


További blogjaim
  Seventeenes történetem
SAY THE NAME
Jungkookos történetem
All myself to you

Credits
kód: Aina Syaza
átíró: Mirae
blogtulajdonos: Lilly Song

minden jog fentartva
Café au Lait
Yaoi One shot
Szereplők: Minhyuk x Jeonghan (Minhan, Jeonghyuk) - MONSTA X, Seventeen
Műfaj: Fluff, Slice of life, Egyperces
Korhatár: -


Tipegő korom óta könnyedén vettem észre az engem körülvevő dolgokat és a legkisebb változásokat is. Legyen az egy apró repedés a hidegtől párás ablakon, egy rés az ajtónál, amin keresztül beláthattam egy másik szobába, vagy egy orcára hullott szempillaszál. Másoknak lehet, hogy jelentéktelennek tűntek ezek a mindennapi dolgok, számomra mégis mindez olyan lenyűgöző volt.

Miután elvégeztem a főiskolát, hezitálás nélkül megnyitottam saját kis kávézómat. Néhány évbe beletellet, mire annyi pénzt gyűjtöttem össze, hogy ezt a nekem kedves helyet sajátomnak tudhassam. Középiskolás koromban is dolgoztam már kávézókban, ezért szerettem bele ebbe a szakmába. Nem csak azért, mert imádtam a kávé összes aromáját, hanem az elégedett arcok láttán folyamatosan arra törekedtem, hogy jobbnál is jobbat készítsek.

Más és más emberek vettek körül nap, mint nap. Mindegyiküknek az ízlése valamelyest különbözött a másikétól. Viszont én pontosan meg tudtam mondani milyen ember az illető, pusztán a választása alapján. Akik kapucsínót rendeltek tőlem, mind fantáziadús és ösztönzött emberek voltak, kik megszállottan űzték kedvenc tevékenységeiket. Javarészt eszpresszót rendelt minden olyan ember, akik jó erősen szerették a reggeli felüdítő meleg italt. Szorgosak, igazi vezetők, s néhanapján ugyancsak mélabúsak.

Egymagam vezettem ezt a kicsi üzletet. Időnként a pult mögött sertepertélek, hol egy újabb csészét rakok a kávéfőző alá, hol egy asztalt törlök le, hol pedig a bolt előtt sepregetek. Hajnalban szoktam kinyitni, egészen kora délutánig. Nem tartottam jó ötletnek, hogy az emberek este koffeinnel lássák el szervezetüket, hisz a nap vége köztudottan a pihenés és a szórakozás ideje.

Csendes és nyugodt életet éltem egészen addig, amíg ez a különleges személy meg nem jelent az életemben. Tisztán emlékszem arra a hétfő reggelre, amikor az ajtó feletti csengő jelezte egy újabb vendég érkezését. Egy fél pillantást vetettem a bejárati ajtó felé, viszont ő gyorsabb volt, és előbb sikerült elkapnia tekintetemet. Hosszú haját lófarokba kötötte, így csak egy pár tincs keretezte arcát, ami meglehetősen nőies volt. Szemet gyönyörködtető látványa egyből magával ragadott.

Széles mosollyal az arcomon vettem fel rendelését, miközben füleimet csiklandozta, kellemesen lágy hangjával. Egyik kedvencemet rendelte, méghozzá egy finom tejeskávét, amit én csak café au lait-nak neveztem. Bár nem igazán beszéltem franciául, elegánsnak tartottam ennek az elnevezését.

Megkértem, hogy foglaljon helyet egy asztalnál, amíg elkészítem az italát, ő pedig egy bájos mosollyal ajándékozott meg, mielőtt hátat fordított volna. Az egyik kávéfőző alá helyeztem be a merőkanalat, aminek tartalmát kézileg szoktam ledarálni. Megállás nélkül csak a csészét néztem, ami semmi perc alatt a tetejéig megtelt. Mindössze eszpresszó, meleg tej és egy kevéske hab kellett egy remek café au lait-hoz. Ezt a kávéfajtát évekig tanulmányoztam, azon belül is a latte formáját. Hogyan öntsem legtetejére a meleg tejet, hogy aztán egy kiskanállal apró mozdulatokat ejtsek a hab felszínén, ezzel egy mintát alkotva.

Ismét egy pillantást vetettem újonnan jött vevőm felé. Megpróbáltam kitalálni, hogy milyen ember is lehet ő. Azt sugallta testbeszédével, hogy nyugodt ember, aki egyszerűen élvezi az életet. Ahogy arcát enyhén oldalra fordította, az ablak mellett elmenő járókelőket nézte. Így már megértettem, hogy milyen mintával díszítsem kávéját. Egy utolsó suhintás, és már vihettem is ki az asztalához.

- Meghoztam a tejeskávéját – tettem le elé a fehér csészét. De még mielőtt beleivott volna, a kávé fölé hajolt. Arcára gyengéd mosoly húzódott, szeme sarkában apró ráncok jelentek meg, ezután rám nézett.

- Nagyon szép lett. Igaz az, hogy az ember természete szerint rajzolja a mintákat? Miért ezt választotta? – én pedig csak elmosolyodtam.

- Abban a percben, amikor belépett ide, a szívemben egy vörös tulipán nyílott ki.




Megjegyzés: Sosem ittam még kávét.



Címkék: , , , , , , , ,



Older Post